maanantai 8. elokuuta 2011

Uudet ihanat silmälasit

Malli RB5184 5093, New Wayfarer, frame: avana/ice. Kuva: www.ray-ban.com



Tässä ne nyt ovat, minun uudet ikiomat Ray-Ban -silmälasini! Olin jo kauan haaveillut uusista silmälaseista ja nyt tuli vihdoin se hetki. CityDealissa nimittäin oli toukokuussa tarjous "Säästä jopa 300 € - näöntarkastus, silmälasikehykset, kotelo, puhdistusliina Synsam/Cazze-optikolta vain 20 € (arvo jopa 320 €)". Vain linssit tulivat maksettavaksi itselle tuon 20 euron lisäksi. Minähän ostaa täräytin tämän lahjakortin ja tottakai meinasi tulla kiire sen käyttämiseen, kun huomasin, että lahjakortti oli menossa elokuussa vanhaksi.

Kävelin viime maanantaina Aleksin Optiikkaan Kämp Galleriaan, jossa minulle tehtiin näöntarkastus ja valitsin sopivat pokat. Etukäteen olin ajatellut haluavani tummat paksuhkot sangat, mutta suorakulmaiset, niin kuin tähänkin asti minulla on punertavana ollut. Sovittelin siinä juuri tällaisia kehyksiä, kunnes mukava optikko Erja ehdotti minulle näitä Ray-Baneja. Itse en tarttunut näihin tietenkään, kun ovat niin kovin erilaiset... :D Ja siinähän se sitten oli, rakkautta ensisilmäyksellä, jos mennään ihan kliseiseksi. Ihanaa, kun hän ehdotti minulle näitä! Hänellä oli todella silmää, että nämä kehykset naamaani sopisivat. Siinä pari kertaa nieleskelin, että uskallanko vaihtaa tyyliäni näinkin radikaalisti, mutta onneksi uskalsin! :)

Seuraavana perjantaina muutaman päivän päästä tilauksesta, sain jo tekstiviestin, että lasini ovat valmiit! Ihan uskomattoman nopeaa toimintaa, mahtavaa! Lauantaina sitten kävin hakemassa uudet lasini ja kovasti olen tykännyt. Suosittelen kyllä lämpimästi Aleksin Optiikkaa, tyylikkäät valikoimat ja hyvää palvelua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...