lauantai 18. helmikuuta 2012

One Lovely Blog Award!

Heippa, I'm back! :) En sitten halunnutkaan pitää niin pitkää taukoa täältä kuin vielä alkuviikosta oli fiilikset. Haikea olo on tietenkin edelleen ja ikävä mummaa, mutta totesin, että tämä bloggaaminen on hyvä tapa saada ajatukset muualle, joten suollan nyt juttuja jatkossa taas normaaliin tahtiin. Omanlaista terapiaansa tämä bloggaaminen ja blogistaniakin! Kiitos teille kaikille ihanille tuesta ja myötäelämisestä! Niin hienoa lukea kannustavia kommentteja.

Sain IMAGE black and white -blogista tunnustuksen, kiitos ihanasta piristyksestä! :)


Tunnustuksen saajan on
  • kerrottava linkin kera keneltä tunnustuksen/haasteen sai
  • paljastettava seitsemän faktaa itsestään
  • laitettava tunnustus eteenpäin 15 blogiin

Tässä siis faktoja minusta! :) Pitääkin luntata edellisestä haasteesta, että mitä siellä on tullut paljastettua itsestään, ettei tule samoja juttuja. Tulee valitettavasti vain pitkä teksti tästä, en keksinyt sen kummempia kuvia tuonne väleihin. Mutta kiva jos jaksatte kahlata läpi! :)


  1. Olen kolmikymppiseksi asti saanut pitää kaikki isovanhempani, mikä tuntuu olevan hyvin harvinaista ainakin tuttavapiirini perusteella. Nyt äsken vasta ensimmäinen heistä nukkui pois. Mutta elossa on vielä kolme rakasta isovanhempaa ja yksi ihana rakas mumma elää muistoissa.


  2. En ole ahkera siivooja. Jos täällä blogissa näkyy kuvia meiltä kotoa, tilanne on luultavimmin ollut sellainen, että olen raivannut kamat pois just siltä kuvattavalta alueelta ja varmistanut, että pahimmat pölyt eivät näy kuvassa. Ruokakuvatkin otan keittiön pöydällä niin, että tyrjään (suom. raivaan) pahimmat lehtikasat pöydältä sivulle, että kuvassa näkyy vain mahdollisimman kauniisti aseteltu ruoka-annos tummapuisen pöydän päällä. Joskus joka pyyhin vain (!!!) siltä kuvattavalta alueelta pöydän ennen kuvan ottamista. :D Harrastavatko muut bloggaajat tätä? Pliiiiis sanokaa, että harrastatte! :)


  3. Minulla on tatuointi yläselässä, sellainen pieni (about 8 cm pitkä) musta tribaalikuvio. Haaveissa on kasvattaa kuvaa niin, että kuvio jatkuisi laajemmaltikin juuri "oikeassa yläselässä" eli lavassa, se sen ruumiinosan virallinen nimi vissiin on. Ja niin, että kuvio pilkahtaisi pikkuisen olan ylikin. Olen niin kade siskolleni, joka myös haaveilee tatuoinneista, mutta hitsiläinen saa ne toteutettuakin! Minä vain haaveilen... :)

    Tämä ensimmäinen tatuointinikin saatiin aikaiseksi sillä, että siskoni antoi minulle valmistujaislahjaksi lahjakortin, kun oli kuunnellut haaveilemistani jo monta vuotta. Pakkohan se lahjakortti oli sitten käyttää. Hei muuten, mulla on ne synttärit sit kans vappuna tulossa... :D

    Ostin syksyllä CityDealista jo edullisen tatuointilahjakortin, mutta arvatkaa huviksenne menikö se vanhaksi ja jäi käyttämättä saamattomuuteni takia. Vitsi sentään, pitäisi vähän ryhdistäytyä ja ruveta vaan toteuttamaan haaveita. :)


  4. Ennen Pinkkiä työhuonetta kauan aikaa mietin bloggaamista. Pidin hetken aikaa Maria's Dear Diary -nimistä blogia, mutta lopetin sen, meni hermot. En tiedä miksi. No, luovan tauon jälkeen halusin sitten ruveta taas bloggaamaan. Mutta nyt esteenä oli nimi! Mietin kauan aikaa blogille hyvää nimeä, en meinannut keksiä sitten millään. Ratkaisu olikin lähempänä kuin uskoinkaan, omassa työhuoneessa! En ollut aluksi tyytyväinen Pinkki työhuone -nimeenkään, mutta olen siihen nyt tottunut ja saa luvan kelvata. :) Nyt tykkään bloggaamisesta paljon ja siitä on tullut minulle hyvä ja mukava harrastus!


  5. Olen Mac-ihminen, minulla on MacBook Pro käytössäni. En osaisi enää luopua tästä ja vaihtaa pc-koneeseen. Vaikka pc:itäkin osaan käyttää, kun niitä on tullut käytettyä koko elämä. Mac on vaan Mac, sanokaa mitä sanotte. :)


  6. Minulla on hyvin tummanruskeat silmät. Tai se muuten taitaakin näkyä kuvastani tuossa oikeassa sivupalkissa. No, fakta se on. Nappisilmäksikin minua on sanottu. 


  7. Lapsena minulla oli ihan vaaleat hiukset, olin täysblondi. Siitä hiukseni sitten "tummuivat" maantienvärisiksi vanhemmiten. Nyt purkista kaadetaan hiuksiini tummaa väriä tasaisin väliajoin. Viihdyn parhaiten tummana brunettina, niin kuin hienosti sanotaan. Paluu lapsuuteen ja blondiuskin on näin aikuisiällä koettu, mutta se ei oikein istunut. Tai kaikkien muiden mielestä vaaleat hiukset sopivat minulle, mutta itse en pitänyt. Mielestäni riittää, että olen jo sisäisesti blondi, ei nyt enää ulkoisesti tarvitse olla. Heh heh. :)
Semmoista. Taas tiedätte enemmän minusta! :) Päätin olla tylsä ihminen ja olla antamatta tätä tunnustusta eteenpäin. Sooriii!! Mutta mitä olen nyt blogeja seuraillut, niin lähestulkoon kaikki näyttävät jo tämän tunnustuksen saaneen.

2 kommenttia:

  1. Macit on parhaita, mulla kans Pro käytössä, en enään ikinä vaihtaisi PChen.
    Joo-o, mäkin tunnustan ton siivous jutskan, kuvat joko otetaan siivouspäivänä, tai sitten siivoan vain kuvattavan kohdan. :D Huh, onneksi joku muukin tekee niin.

    Tervetuloa takaisin <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! <3

    Juu en vaihda minäkään pc:hen takaisin! :) Jeeeee, kiitos siivoustunnustuksesta! :) Välillä huvittaa oikein, kuinka sitä yrittää saada aina vain parhaat puolet näkyville. Jossakin blogissa joskus näin, kun oli otettu reality-kuvia kotoa. En vielä oo kuitenkaan uskaltanut täällä paljastaa, miten ihan vain kaksi ihmistä, minä ja mieheni, osaa sotkea! :D

    VastaaPoista

Kiitos kivasta kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...