perjantai 6. heinäkuuta 2012

Kuvasia

Olen hengissä! :) Vaikka koko viikolla en ole tänne ilmoitellutkaan itsestäni. Sen sijaan olen ihan koukussa Instagramiin ja räpsin kuvia Facebookiin päivittäin. Että jos haluat kuulla/nähdä :D minusta useammin ja olet Instagramissa ja/tai Facebookissa, niin siitä vaan seuraamaan! :) Instagramissa olen nimellä pinkkityohuone ja tästä pääset Facebook-sivulle

Olen jo monesti meinannut ruveta tekemään White & Fresh -blogin ihanan Irinan minulle antamaa Iittala-haastetta, mutta kun niitä Iittala-tavaroita meidän huushollissa on useampi, niin siihen menee hetki, että saan koottua niistä postauksen. Ja pikkupikkuperfektionistina haluan toki saada kaikki esiteltyä. :D Että Iittala-postaus coming up! :)

Tässä kuitenkin tähän väliin pieni kollaasi Instagram-kuvistani tältä viikolta. Tuleepa samalla testailtua iPhoneeni latailtua kollaasinteko-appsia. :)

Terkut aurinkoiselta parvekkeelta ja ihanaa viikonloppua!


2 kommenttia:

  1. Kiva kun olet elossa :) Tuo piiraskuva tuo kyllä veden kielelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) :) Ja se piiras oli hyvää! Ei se kahta päivää kauempaa täällä meidän kahden (!!) hengen taloudessa säilynyt. Ei käynyt edes vieraita auttamassa sen tuhoamisessa... :D

      Poista

Kiitos kivasta kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...